Garantie en klachten
Garantie:
Heb ik bij Stuntwinkel.nl recht op garantie op mijn aankopen?
Voor alle aankopen die u bij ons heeft gedaan geldt een wettelijke bepaalde garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Dit is wel afhankelijk van de aard van het product, het gebruik, de prijs, de toepassing, het merk, etc. Kortom op een fietsband heeft natuurlijk geen 2 jaar garantie op een lek maar op een goed merk wasmachine zit weer wel een garantie van meerdere jaren. Indien u een artikel ontvangt waarbij een garantie aanvraag ter sprake komt dan bieden wij u een passende oplossing. Garantie zit op productiefouten en niet op verkeerd gebruik of breuk door bijv. dat iets kapot valt.
Naast de wettelijke garantie geldt er voor bepaalde artikelen een fabrieksgarantie. Deze fabrieksgarantie is een (extra) garantie die wordt verstrekt door de fabrikant of importeur van het artikel. Want vaak beschikt de verkoper niet over technische kennis, een reparatie centrum of reserve onderdelen die de fabrikant of importeur wel ter beschikking hebben voor de klant. Vaak hebben grote merken in elke land een service centrum die de klacht rechtstreeks met de consument wil afhandelen. Soms zelfs zonder dat het product retour hoeft bij bepaalde producten! Dus schrik niet als we je doorsturen voor een specifiek artikel of een specifiek merk, dat is juist om je te helpen en het probleem veel sneller op te lossen en niet om dat we 'van je af willen zijn'. Van bijna alle eenvoudige en merkloze producten daar handelen we zelf alle garantie voor af. Van theedoos tot kerstverlichting.
Meer informatie over de fabrieksgarantie is terug te vinden in de bijgeleverde documentatie van uw artikel. Wanneer u toch nog vragen hebt over de garantie van uw artikel, kunt u contact opnemen met onze klantenservice of kijken op onze fabrieksgarantie pagina.
HIER vindt u de garantie sectie in onze Algemene voorwaarden (zie paragraaf 12)
Klachten:
Heeft u een klacht over een of meerdere producten die u heeft gekocht bij Stuntwinkel.nl of heeft u een klacht over de service of dienstverlening van Stuntwinkel.nl dan kunt u schriftelijk uw klacht per e-mail richten aan: [email protected]
U krijgt dan een ontvangstbevestiging van ons per E-mail en de klacht zullen wij in behandeling nemen.
Een antwoord op uw ingediende klacht ontvangt u binnen uiterlijk 14 dagen per E-mail.
Wij doen ons uiterste best om dit een stuk sneller te doen. In de praktijk is dit meestal al binnen 2 werkdagen.
Mocht een klacht behandeling langer duren omdat er overleg dient te worden door ons met derde partijen zoals groothandels, leveranciers, importeurs of fabrikanten dan zullen wij u regelmatig op de hoogte houden van de voortgang.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt U uw klacht voorleggen aan de 'Geschillencommissie' via het 'Europees ODR Platform': http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Contactinformatie bij vragen:
Stuntwinkel BV H.o.d.n. Stuntwinkel.nl
Wandelweg 75
2980 ZOERSEL
België
Telefonische bereikbaarheid: 10:00 en 16:00 tijdens weekdagen op telefoonnummer +32-471-97 45 84 (let op: wij zijn gesloten tijdens Belgische en internationale feestdagen).
Voor vragen kunt U ons ook E-mailen: [email protected]
BTW: BE0747474773
Inschrijfnummer: 0747474773
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------