FAQ
- Algemene voorwaarden Download PDF
- Verzenden & retourneren Alles over bezorging en retouren
- Disclaimer Wat is het?
- Privacy Policy Beveiliging van jouw informatie
- Betaalmethoden Veilig betalen
- Over ons Wie zijn wij?
Veelgestelde vragen
1. Veel gestelde vragen
1.1 Wat kan ik verwachten van Stuntwinkel.nl?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op Stuntwinkel.nl vind U bekende merkartikelen met flinke kortingen op de adviesprijzen! Speelgoed, zwembaden, gadgets, BBQ, electronica, huishoudelijke artikelen, tuin artikelen, LED verlichting en nog veel meer leuke koopjes!
* GRATIS verzending in Nederland bij besteding vanaf €75 Euro en naar België vanaf €75 (andere landen zie HIER).
* Alles is uit voorraad leverbaar en een artikel dat is uitverkocht wordt NIET getoond in de shop. Backorders zijn dan ook niet mogelijk. Wel kunt u uw E-mailadres achterlaten bij een product dat uitverkocht is zodat indien het weer voorraad komt U een E-mail krijgt dat het weer te bestellen is). Indien er verschillende maten/kleuren niet op voorraad zijn en andere wel dan ziet U precies welke maten/kleuren we op voorraad hebben en waar geen voorraad van is daar staat 'uitverkocht' bij.
* Snelle levering: werkdagen voor 15:00 besteld is de volgende werkdag in huis in Nederland en België (andere landen duurt dit max. 2 tot 5 dagen langer).
* 30 Dagen bedenktijd op het hele assortiment m.u.v. hygiene artikelen waarvan de verzegeling na levering is verbroken of andere artikelen die uitgezonderd zijn van het herroepingsrecht.
* Veel verschillende online-betaalmethodes en tevens 'Achteraf Betalen' (indien U hiervoor in aanmerking komt).
* Klanten reviewen ons en ook mystery shoppers testen ons.
* Degelijke garantie en service. We denken met U mee.
* Wij behandelen U zoals we zelf behandeld willen worden wanneer wij zelf persoonlijk iets kopen online.
* Retouren worden snel behandeld en terugbetaald.
* Elke dag is ons team bezig om de site en al haar diensten te verbeteren voor U.
* Onze inkopers jagen altijd op koopjes van bekende merken zodat we die goedkoop aan U kunnen leveren.
* Nieuwe trendartikelen vind U soms sneller bij Stuntwinkel.nl dan bij de grote winkelketens.
* We staan open voor creative, goede, eerlijke en haalbare feedback.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.2 Hoe neem ik contact op met Stuntwinkel.nl?
Heeft u vragen, suggesties of klachten, neem dan contact met ons op via:
-E-mail: [email protected]
-Via het ticketsysteem bij 'Mijn Tickets' wanneer U bent ingelogt als klant.
-Of bel naar ons tussen 10:00 en 16:00 op weekdagen +32-471-97 45 84 (Let op: wij zijn gesloten tijdens Belgische feestdagen)
Wij beantwoorden uw vraag dan binnen 24 tot 48 uur op weekdagen (in het weekend zijn wij gesloten).
Openingstijden & bereikbaarheid: maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 16:00 (op Zon-en feestdagen zijn wij gesloten).
Meer infomatie over Stuntwinkel.nl vind U hier:
http://www.stuntwinkel.nl/service/about/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.3 Hoe kan ik 'online vooraf' of juist 'achteraf betalen'? En met welke betaalmethoden.
Momenteel accepteren wij de volgende betaalmiddelen:
-Achteraf betalen via Afterpay in België voor particulieren EN in Nederland voor bedrijven en particulieren. Lees HIER de voorwaarden.
-iDEAL (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit Nederland)
-Bancontact/Mister Cash (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)
-Paypal (en via het Paypal-syteem kunt U ook de meest bekende creditcards betalen)
-Visa, American express & Mastercard creditcards.
-Belfius (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)
-KBC (online achteraf betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)
Orders om 'achteraf te betalen' kunnen alleen aan U worden opgestuurd naar uw woonadres, niet naar een ander adres zoals een hotel, postbus, vakantiehuisje of een afhaalpunt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Achteraf betalen via Afterpay in België voor particulieren EN in Nederland voor bedrijven en particulieren. Lees HIER de voorwaarden. AfterPay voert voor Stuntwinkel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat U een betaaloverzicht van AfterPay via E-mail ontvangt om uw gekochte product(en) te betalen.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met AfterPay voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een alternatieve betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen.
Algemene bedrijfsgegevens AfterPay voor consumentenvragen (vanuit Nederland):
Postadres: Postbus 434, 8440 AK, Heerenveen, Nederland
Telefoon: 020-7230270 of per E-mail: [email protected]
URL : www.afterpay.nl
Contactgegevens AfterPay Klantenservice (vanuit België):
Telefoonnummer: 02-5882956 of per E-mail: [email protected]
URL : www.afterpay.nl
1.4 Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen bij een afhaalpunt bij mij in de buurt?
Afhalen bij een afhaalpunt?
Ja, dat kan! In Nederland en België bieden we ook afhaalpunten aan.
Kies tijdens het checkout proces bij 'Verzendmethode' bij de 'Ophalen bij service locatie' en kiez bij WELK afhaalpunt (vergeet niet op 'selecteren' te klikken) bij U in de buurt U het pakketje wilt laten bezorgen zodat U het zelf kunt ophalen wanneer het uitkomt. Sommige punten zijn namelijk 7 dagen in de week open en vaak ook nog eens tot 21:00 open. Super handig dus om altijd daar een pakketje op halen wanneer het U het beste uitkomt en U er niet voor hoeft thuis te blijven!
Tevens ziet U vanaf hoe laat uw pakketje daar klaar ligt. Dit is meestal al volgende werkdag nadat U bij ons heeft besteld voor 15:00 want anders wordt het pas een (werk)dag later naar het afhaalpunt gestuurd.
Waneer U uw pakketje gaat ophalen bij een afhaalpunt; vergeet dan niet uw identiteitsbewijs mee te nemen!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.5 Kan ik mijn bestelling komen afhalen in het magazijn van Stuntwinkel.nl ?
AFHALEN:
Nee, dit is helaas niet moegelijk.
Momenteel accepteren wij de volgende betaalmiddelen:
-Achteraf betalen via Afterpay (+€0,99) België voor particulieren en in Nederland alleen voor bedrijven. Lees HIER de voorwaarden.
-iDEAL (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit Nederland)
-Bancontact/Mister Cash (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)
-Paypal (en via het Paypal-syteem kunt U ook de meest bekende creditcards betalen)
-Visa, American express & Mastercard creditcards.
-Belfius (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)
-KBC (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)
Orders om 'achteraf te betalen' kunnen alleen aan U worden opgestuurd naar uw woonadres, niet naar een ander adres zoals een B&B, motel, hotel, postbus, vakantiehuisje of een afhaalpunt.
--------------------------------------------------------
(Afterpay in België voor particulieren EN in Nederland voor bedrijven en dus NIET voor Nederlandse particulieren) AfterPay voert voor Stuntwinkel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat U een betaaloverzicht van AfterPay via E-mail ontvangt om uw gekochte product(en) te betalen.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met AfterPay voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een alternatieve betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen.
Algemene bedrijfsgegevens AfterPay voor consumentenvragen:
Postadres: Postbus 434, 8440 AK, Heerenveen, Nederland
URL : www.afterpay.nl Telefoonnummer: 020-7230270
Contactgegevens AfterPay Klantenservice (vanuit België):
Telefoonnummer: 02-5882956 of per E-mail: [email protected]
URL: www.afterpay.nl
1.6 Hoe snel word mijn bestelling geleverd? En wat zijn de vrachtkosten?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verzendkosten
> Klik hier voor alle actuele verzendkosten per land.
DPD pickup point in NL: 5,95
Verzending Nederland: 5,95
Gratis vanaf € 75
DPD pickup point BE: 5,95
Verzending België: 5,95
Gratis vanaf € 75
Voor zowel Nederland als België gelden de volgende levertijden:
Op werkdagen voor 15:00 besteld is de volgende werkdag in huis.
Op vrijdag voor 15:00 besteld is op zaterdag in huis
Op zaterdag en zondag wordt niets verstuurd vanuit ons magazijn.
Alle bestellingen op vrijdag na 15:00 worden op dinsdag bij de klant bezorgd.
Voor overige levertijden per land
> klik hier voor meer informatie
Levertijden tijdens de feestdagen
> Klik hier voor meer informatie
Volg uw pakket
Door middel van uw persoonlijke Track & Trace code die u via de e-mail ontvangt, kunt u uw pakket eenvoudig volgen.
Track& Trace postpakketten met DPD binnen Nederland:
U kunt uw pakket online kunt volgen via deze site: DPD Nederland
Track& Trace postpakketten met DPD naar België:
U kunt uw pakket online kunt volgen via deze site: DPD België
Afhalen bij een afhaalpunt
> Het is mogelijk uw pakket op te halen bij een afhaalpunt in Nederland, België en Duitsland.
> Hoe kunt u kiezen voor een afhaalpunt?
1. Kies tijdens het checkout proces bij 'Verzendmethode' op de knop 'Ophalen bij service locatie'
2. Kies een afhaalpunt bij u in de buurt waar u het pakketje wilt laten bezorgen(vergeet niet op selecteren te klikken)
3. Wanneer u het pakketje gaat ophalen, vergeet dan niet uw identiteitsbewijs mee te nemen
1.7 Mag ik de bestelling bij iemand anders laten afleveren (bijv. voor een verjaardag)?
Ja dat kan.
Vul uw gegevens in bij alle velden maar vul de juiste aflever gegevens in bij de 'verzend adres gegevens'.
Let wel dat U dan vooraf moet betalen met Ideal bijvoorbeeld en niet met 'Achteraf betalen' omdat de naam en afleveradres dan niet goed gecontroleerd kunnen worden.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.8 Hoe verloopt de service, garantie en het retourneren van producten?
Garantie:
Heb ik bij Stuntwinkel.nl recht op garantie op de artikelen die ik heb gekocht?
Voor alle aankopen die U bij ons heeft gedaan, geldt een wettelijke bepaalde garantie. Dat betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en (bij normaal gebruik) naar behoren dient te functioneren.
Indien U een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden wij U een passende oplossing. Afhankelijk van het type artikel of de situatie gaan wij dit oplossen op een van de volgende manieren:
a) wij vervangen het artikel voor een ander exemplaar
b) wij laten het artikel repareren en sturen het terug wanneer dit is gedaan
c) U krijgt uw aankoopbedrag en de verzenkosten naar U toe teruggestort
Naast de wettelijke garantie geldt er voor bepaalde artikelen een fabrieksgarantie. Deze fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt verstrekt door de importeur of fabricant van het artikel. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind U in de documentatie van het artikel of op aanvraag bij onze klantenservice.
Reparatie is niet altijd kosteloos indien de schade door eigen toedoen is ontstaan. Neem contact met onze klantenservice wanneer U twijffels heeft of het defect wel onder de garantie valt. We helpen U graag.
Waar vind ik het garantiebewijs van een artikel?
Bij Stuntwinkel.nl geldt uw aankoopbewijs, zoals de factuur, als het garantiebewijs.
Er zit geen garantiekaartje bij mijn artikel. Is dit een probeem?
Nee. De factuur van uw bestelling is het garantiebewijs. Wanneer U aanspraak maakt op garantie dan heeft U dit garantiekaartje van een artikel niet nodig.
Hoe weet ik wat de exacte termijn van de fabrieksgarantie is bij elk artikel?
De termijn van de fabrieksgarantie vind U in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.
Informatie rondom het retourneren van een artikel:
U heeft het recht om tot 30 dagen na ontvangst van de bestelling zonder opgave van reden van de aankoop af te zien.* U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten terugbetaald. De kosten voor het retourneren van uw huis terug naar onze webwinkel zijn wel voor uw rekening. De artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt en met onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden. Wij kunnen kosten in rekening brengen voor de waardevermindering als een artikel gebruikt/beschadigd is. Ook niet alle artikelen kunnen retour worden gestuurd: zie verder op 'uitzonderingen op retouren en recht van ontbinding'. De verzendkosten betalen wij aan U terug indien de order compleet retour komt (dus niet wanneer U 4 artikelen besteld en er 2 terug stuurt die U niet mooi vond).
Indien U gebruik maakt van uw 'recht van ontbinding' dan zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd mogen worden.
Om gebruik te maken van dit recht, gelieve de retourzending te voorzien van het correct ingevulde herroepings/retour-formulier (hier in te vullen downloaden).
Tevens zouden wij het prettig vinden wanneer U eerst contact met ons opneemt via: [email protected] om de retourzending aan ons te melden voordat U artikelen aan ons terug stuurt. Ondanks het feit dat U dit niet wettelijk verplicht bent zouden we het wel enorm kunnen waarderen. Graag weten wij vooraf of U het geld terug wilt of het artikel wilt omruilen (indien mogelijk) voor hetzelfde of juist een ander artikel dat voorradig is. Is dit ons niet duidelijk of we zien niet van wie de retourzending afkomstig is of wat er precies mee is en kan er van alles misgaan in het retourproces en de medewerkers die dit bij ons behandendelen en dat willen wij niet en U ook niet.
Retouren kunnen (mits indien redelijkerwijs mogelijk onbeschadigd en binnen de retourtermijn) kunnen worden teruggezonden naar het onderstaande adres. Wij verzoeken u het onderstaande formulier correct in te vullen en mee te sturen. Let erop dat hygiëne producten en producten die makkelijk kopieerbaar zijn (bijv. cd, dvd) alleen geretourneerd kunnen worden als de verzegeling/seal niet verbroken is, worden teruggezonden naar:
Out2send t.a.v. Stuntwinkel.nl
Delften 23 unit 6
2390 MALLE
België
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00 voor al uw vragen.
Voor vragen kunt U ons ook emailen: [email protected]
www.Stuntwinkel.nl is een website van:
Stuntwinkel BV H.o.d.n. Stuntwinkel.nl
Zandstraat 46
2980 ZOERSEL
België
BTW: BE0747474773
Inschrijfnummer: 0747474773
Telefonische bereikbaarheid: 10:00 en 16:00 tijdens weekdagen +32-471-97 45 84 (let op: wij zijn gesloten tijdens Belgische en internationale feestdagen)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*=Let op: uitzonderingen op retouren & 'recht van ontbinding':
Artikel 6:230p Burgerlijk Wetboek:
De consument heeft geen 'recht van ontbinding' bij:
f. een consumentenkoop betreffende:
1°. de levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde zaken, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.
2°. de levering van zaken die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
3°. de levering van zaken die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, zoals bijv. crèmes, parfum, E-sigaretten, ondergoed, etc.;
4°. de levering van zaken die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere zaken;
5°. de levering van alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van een consumentenkoop, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na dertig dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de handelaar geen invloed heeft;
6°. de levering van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
7°. de levering van kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties;
g. de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd, voor zover de nakoming is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande toestemming van de consument en de consument heeft verklaard dat hij daarmee afstand doet van zijn recht van ontbinding.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fabrikanten/Merken waarbij Stuntwinkel.nl NIET zelf de service, reparatie en garantie verleent maar de fabrikant/importeur deze rechtstreeks aan de consument verleent:
Klik HIER om naar de fabrieksgarantie pagina te gaan waar alle merken staan waar deze fabrieksgarantie betrekking op heeft.
Om .pdf bestanden te openen heeft U Adobe Reader nog (gratis HIER te downloaden)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het modelformulier voor herroeping HIER in.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij vragen u dit formulier in te vullen, te dateren, te voorzien van alle informatie en aan ons terug te sturen samen met uw complete bestelling zodat wij het aankoopbedrag aan U kunnen crediteren (terug betalen).
Nadat U deze melding met het herroepingsformulier aan ons heeft gedaan, heeft U nog 14 dagen om het artikel daadwerkelijk aan ons retour te zenden. U ontvangt van ons een bevestiging wanneer wij uw herroepings verzoek hebben ontvangen en U ontvangt een bevestiging wanneer wij de retourzending hebben ontvangen.
Wanneer wij het artikel retour hebben ontvangen en/of U kunt aantonen dat het aan ons is verzonden dan zal, bij terugbetaling, het bedrag plus de verzendkosten naar U toe (indien hier sprake van was en er niet meerdere artiklen in de zending zaten die niet retour zijn gestuurd en U deze dus houdt) aan U worden teruggestort op dezelfde wijze zoals U ook aan ons heeft betaald en dit zullen wij zo snel mogelijk uitvoeren, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding.
Bij terugbetaling indien U met creditcard heeft betaald:
Niet alle creditcard-maatschappijen verwerken een terugbetaling op dezelfde manier. Het beste kunt even bellen met uw eigen creditcard-maatschappij om te zien of ze het direct aan U terugstorten per bank, het toevoegen aan uw digitale tegoed op de kaart of dat er een andere optie word gehanteerd en hoevaak ze die info updaten (direct of maandelijks).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00 voor al uw vragen.
Voor vragen kunt U ons bellen of E-mailen. We helpen U graag verder.
Het Stuntwinkel.nl Team
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.9 Wanneer worden er nieuwe producten op Stuntwinkel.nl geplaatst?
Bijna dagelijks voeren wij nieuwe producten in op Stuntwinkel.nl.
Wel is de frequentie afhankelijk van wat we goedkoop kunnen inkopen en hoe snel de voorraden verkopen.
We doen ons best om zoveel mogelijk top producten voor U te vinden en voor Stunt prijzen aan U te kunnen blijven aanbieden.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.10 Zijn alle producten nieuw en legaal?
Ja, alle producten op Stunwinkel.nl zijn nieuw, legaal en aangekocht bij gerennomeerde, officiële of gelicenseerde inkoopkanalen zoals bijv.: groothandels, distributeurs of importeurs.
Wij verkopen GEEN nagemaakte, illegale, gereviseerde, gerepareerde, afgekeurde of gebruikte goederen.
Voor zover wij weten zijn ook alle goederen die wij aanbieden op de site vrij te verhandelen in de Benelux of EEG/EEC en goedgekeurd door de Nederlandse, Belgische en vaak ook gehele EEG/EU/EEC wetgeving.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------