Fabrieksgarantie
Garantie gaat in de meeste gevallen via Stuntwinkel.nl echter zijn er een aantal uitzonderingen voor bepaalde merken en/of producten. Meestal betreft het geavanceerde en/of elektronische producten waarbij de fabrikant of importeur een veel betere technische ondersteuning kan geven bij een defect of manco in de verpakking dan het team van Stuntwinkel.nl omdat wij niet over reserveonderdelen beschikken en omdat de communicatie veel sneller tussen de service afdeling van het merk en de klant gaat zonder onze tussenkomst. U kunt uiteraard wel eerst met ons contact opnemen maar voor een snellere afhandeling adviseren wij u om meteen contact op te nemen met de betreffende fabrikant. De aangeboden fabrieksgaranties gelden onverminderd de wettelijke garantie.
Onderstaande merken hebben een eigen garantieprocedure:
Voor alle consumentenvragen inzake defecten, manco onderdelen in een verpakking, de werking van INTEX producten, klachten, reserveonderdelen, beschadigingen en/of garantie kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van INTEX. Vergeet niet de omschrijving van de klacht, een foto van het probleem en uw factuur of aankoopbewijs van stuntwinkel.nl mee te sturen in de E-mail of het online garantieformulier. KLIK HIER OM DE LUCHTBEDDEN MET INGEBOUWDE POMP en ANDERE PRODUCTEN TE ZIEN WAARBIJ DE GARANTIE VIA INTEX GAAT (en NIET via Stuntwinkel. Staat het product NIET in deze lijst dan gaat de garantie WEL via Stuntwinkel)
Contactgegevens Nederland:
Telefoon: 0165-593939 (weekdagen tussen 09:00 en 12:00)
E-mail: [email protected]
Contactgegevens België:
Web: www.intexsupport.be (via deze link is de garantie aanvraag in te dienen of manco onderdelen te melden)
Voor alle consumentenvragen inzake defecten, manco onderdelen in een verpakking, de werking van Bestway producten, klachten, reserveonderdelen, beschadigingen en/of garantie kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van Bestway worldwide. Vergeet niet uw factuur of aankoopbewijs van Stuntwinkel.nl mee te sturen in de E-mail. KLIK HIER OM DE PRODUCTEN TE ZIEN WAARBIJ DE GARANTIE VIA BESTWAY GAAT (en NIET via Stuntwinkel. Staat het product NIET in deze lijst dan gaat de garantie WEL via Stuntwinkel)
Contact gegevens Bestway Nederland:
TEL: 0800-2378929
E-mail: [email protected]
Service/garantie aanvraag starten: www.bestwaycorp.com/support
Klik HIER om de garantie aanvraag instructies te downloaden voor Nederland en voor welke producten dit van toepassing is of om te zien waar je eventueel reserve onderdelen kan bestellen.
Contact gegevens Bestway België:
TEL: +32 (0) 800 20132
E-mail: [email protected]
Service/garantie aanvraag starten: www.bestwaycorp.com/support
Klik HIER om de garantie aanvraag instructies te downloaden voor België en voor welke producten dit van toepassing is of om te zien waar je eventueel reserve onderdelen kan bestellen.
San Marina
Voor alle consumentenvragen over de werking van Gre, San Marina en Ji-Long producten, klachten, reserveonderdelen, beschadigingen en/of garantie kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van ALPC Nederland. Vergeet niet uw factuur of aankoopbewijs van Stuntwinkel.nl mee te sturen in de E-mail.
Contactgegevens Nederland en Belgie:
Telefoon: +31(0)513626666
E-mail: [email protected]
Alle garantieformulieren zijn beschikbaar in 4 talen: Nederlands, Engels, Frans en Duits. De taal kan worden gewijzigd door rechts boven in het formulier op de vlag van het land te klikken. Bij de spa’s en zwembaden van Jilong staat er naast de artikelnummers een vergrootglas. Als u hier op klikt, krijgt u een overzicht te zien van de spare parts van het betreffende artikel. Zo kunt u eenvoudig aangeven welk artikelnummer het kapotte onderdeel heeft.
Spa’s Jilong http://alpc.nl/nl/garantieform_spa.php
Zwembaden Jilong Passaat http://alpc.nl/nl/garantieform_passaat.php
Zwembaden Bestway Sirocco http://alpc.nl/nl/garantieform_sirocco.php
Zwembaden Bestway Mistral http://alpc.nl/nl/garantieform_mistral.php
Zwembaden Bestway Marin http://alpc.nl/nl/garantieform_marin.php
Trappen Jilong http://alpc.nl/nl/garantieform_trappen.php
Pompen Jilong http://alpc.nl/nl/garantieform_pompen.php
Kayak/SUP Jilong http://alpc.nl/nl/garantieform_kayak_supboard.php
Boten Jilong http://alpc.nl/nl/garantieform_boten.php
Algemeen Gre http://alpc.nl/nl/garantieform_gre.php
Zwembaden Gre stalenwand http://alpc.nl/nl/garantieform_zwembaden_stalen_wand.php
Zwembaden met houten ombouw http://alpc.nl/nl/garantieform_zwembaden_houten_ombouw.php
Splash http://alpc.nl/nl/garantieform_splash.php
Pool improve / Duratech - Hot Spash warmte pomp (4 talige support)
http://www.ecoheatpumps.eu/?q=node/19
Telefoon: +32-2-461-0253
Voor alle consumentenvragen over de werking van Adler, Camry, Kustaa en/of MOA producten, klachten, reserveonderdelen, beschadigingen en/of garantie kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van DUTCC Nederland. Vergeet niet uw factuur of aankoopbewijs van Stuntwinkel.nl mee te sturen in de E-mail.
Contactgegevens Nederland en België:
Telefoon: +31(0)74-7600033 (bereikbaar tussen 10:00 en 13:00 op weekdagen)
E-mail: [email protected]
Voor alle consumentenvragen over de werking van O' Daddy producten, klachten, reserveonderdelen, beschadigingen en/of garantie kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van O' Daddy. Vergeet niet uw factuur of aankoopbewijs van Stuntwinkel.nl mee te sturen in de E-mail.
Contactgegevens Nederland en België:
E-mail: [email protected]
Voor alle consumentenvragen over de werking van Ecolamp of andere Mouton Trading BV producten, klachten, reserveonderdelen, beschadigingen en/of garantie kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van Mouton Trading BV. Vergeet niet uw factuur of aankoopbewijs van Stuntwinkel.nl mee te sturen in de E-mail.
Contactgegevens Nederland:
E-mail: [email protected]
Let op: het herroepingsrecht is voor consumenten en is NIET geldig voor bedrijven of zakelijke aankopen! Klik HIER voor meer informatie.